Embed Embed This Section
Embed this
Instant Articles supported Click here to embed
Embed a constantly updated feed of playful items about .
Embed Script
Copied to clipboard
We've got a new embed code! Click here if you have any questions.
By Embedding, you agree that you have read and accepted the Publisher Terms and Conditions, the Terms of Use and the Privacy Policy.

Start Full Screen
Display share buttons (will redirect to your page)
Use facebook comments
Display item info (the thumbnail, name, description and editor)

Embed Playbuzz in your website with our WordPress plugin

Are you a publisher? Click here

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1
Next
Szögletrúgás után a támadó csapat játékosa a tizenhatoson belül kézzel hozzáér a beívelt labdához, és ezzel egy időben a védekező csapat játékosa ugyancsak a tizenhatoson belül felrúgja az egyik támadót. Mi a helyes ítélet?
Szögletrúgás után a támadó csapat játékosa a tizenhatoson belül kézzel hozzáér a beívelt labdához, és ezzel egy időben a védekező csapat játékosa ugyancsak a tizenhatoson belül felrúgja az egyik támadót. Mi a helyes ítélet?
x
Amennyiben egy időben több szabálytalanság is történik, a súlyosabbat bünteti a szankció, az újrakezdés, a fizikai súlyosság és a taktikai hatás figyelembevételével.
Amennyiben egy időben több szabálytalanság is történik, a súlyosabbat bünteti a szankció, az újrakezdés, a fizikai súlyosság és a taktikai hatás figyelembevételével.
x
2
Next
Az üres kapuba tart a labda, a közelben nincs védő vagy kapus. A labda ugyan bemegy a kapuba, de egy berohanó néző előtte még beleér. Mi a helyes ítélet?
Az üres kapuba tart a labda, a közelben nincs védő vagy kapus. A labda ugyan bemegy a kapuba, de egy berohanó néző előtte még beleér. Mi a helyes ítélet?
x
Amennyiben a labda a kapuba tart és a beavatkozás nem akadályozza a
védőjátékost a labda megjátszásában, a gólt meg kell ítélni (még ha a labdához
is értek), kivéve, ha a labda az ellenfél kapujába jut.
Amennyiben a labda a kapuba tart és a beavatkozás nem akadályozza a védőjátékost a labda megjátszásában, a gólt meg kell ítélni (még ha a labdához is értek), kivéve, ha a labda az ellenfél kapujába jut.
x
3
Next
A továbbjutást eldöntő tizenegyesrúgásoknál az egyik játékos elindulna a tizenhatos felé, amikor visszahívják, hogy egy másik csapattársnak adjanak lehetőséget. Mi a helyes ítélet?
A továbbjutást eldöntő tizenegyesrúgásoknál az egyik játékos elindulna a tizenhatos felé, amikor visszahívják, hogy egy másik csapattársnak adjanak lehetőséget. Mi a helyes ítélet?
x
A csapatok felelőssége az, hogy az arra jogosultak közül kiválasszák a rúgójátékosokat, és meghatározzák a rúgások sorrendjét. A játékvezetőt nem kell tájékoztatni a sorrendről. Néhány játékvezető helytelenül kéri a neveket és nem engedi a sorrend megváltoztatását.
A csapatok felelőssége az, hogy az arra jogosultak közül kiválasszák a rúgójátékosokat, és meghatározzák a rúgások sorrendjét. A játékvezetőt nem kell tájékoztatni a sorrendről. Néhány játékvezető helytelenül kéri a neveket és nem engedi a sorrend megváltoztatását.
x
4
Next
A csapatok kivonulnak a középkezdéshez, de közben az egyik játékos keményen megüti az ellenfél játékosát a pályán. A bíró piros lapot ad. Ebben az esetben mi a helyes az alábbiak közül?
A csapatok kivonulnak a középkezdéshez, de közben az egyik játékos keményen megüti az ellenfél játékosát a pályán. A bíró piros lapot ad. Ebben az esetben mi a helyes az alábbiak közül?
x
A középkezdés előtt kiállított játékost még lehet helyettesíteni egy benevezett cserével, utóbbi helyére viszont már nem kerülhet új ember. A játékvezetőnek jogában áll sárga vagy piros lapot felmutatni a mérkőzés kezdetén a játéktérre lépéstől a mérkőzés befejezése utánig, ideértve a félidei szünetet, a hosszabbítást és a büntetőpontról végzett rúgásokat is.
A középkezdés előtt kiállított játékost még lehet helyettesíteni egy benevezett cserével, utóbbi helyére viszont már nem kerülhet új ember. A játékvezetőnek jogában áll sárga vagy piros lapot felmutatni a mérkőzés kezdetén a játéktérre lépéstől a mérkőzés befejezése utánig, ideértve a félidei szünetet, a hosszabbítást és a büntetőpontról végzett rúgásokat is.
x
5
Next
A játékvezető sérülés miatt megállítja a játékot. Közben az egyik tizenhatoson belül a védekező csapat játékosa hatalmasat rúg a támadó játékos lábába. Mi a helyes ítélet az alábbiak közül?
A játékvezető sérülés miatt megállítja a játékot. Közben az egyik tizenhatoson belül a védekező csapat játékosa hatalmasat rúg a támadó játékos lábába. Mi a helyes ítélet az alábbiak közül?
x
Közvetlen és közvetett szabadrúgást valamint büntetőrúgást csak olyan szabálytalanságokért lehet ítélni, amelyeket akkor követtek el, amikor a labda játékban volt.
Közvetlen és közvetett szabadrúgást valamint büntetőrúgást csak olyan szabálytalanságokért lehet ítélni, amelyeket akkor követtek el, amikor a labda játékban volt.
x
6
Next
A Barcelona szeretné megjelentetni a klub logóját a pályán az egyik mérkőzése ideje alatt. Hol teheti ezt meg az alábbiak közül?
A Barcelona szeretné megjelentetni a klub logóját a pályán az egyik mérkőzése ideje alatt. Hol teheti ezt meg az alábbiak közül?
x
A mérkőzés ideje alatt tilos a FIFA, a kontinentális szövetségek, a nemzeti labdarúgó-szövetségek, versenyek, klubok, vagy egyéb testületek logójának, illetve emblémájának a valós, vagy virtuális másolatát elhelyezni a játéktéren, a kapuhálókon és az általuk határolt területeken, a kapukon, a sarokzászlórudakon. Ezek kihelyezése a sarokzászlón engedélyezett.
A mérkőzés ideje alatt tilos a FIFA, a kontinentális szövetségek, a nemzeti labdarúgó-szövetségek, versenyek, klubok, vagy egyéb testületek logójának, illetve emblémájának a valós, vagy virtuális másolatát elhelyezni a játéktéren, a kapuhálókon és az általuk határolt területeken, a kapukon, a sarokzászlórudakon. Ezek kihelyezése a sarokzászlón engedélyezett.
x
7
Next
Tizenegyesrúgásnál a játékos befejezvén a nekifutást közvetlenül a labda előtt megáll, és egy megtévesztő rúgó mozdulattal elküldi a kapust az egyik irányba, majd a kapu másik felébe rúgja a labdát. Mi a helyes ítélet?
Tizenegyesrúgásnál a játékos befejezvén a nekifutást közvetlenül a labda előtt megáll, és egy megtévesztő rúgó mozdulattal elküldi a kapust az egyik irányba, majd a kapu másik felébe rúgja a labdát. Mi a helyes ítélet?
x
A labda elrúgásának színlelése tilos, amennyiben a rúgást végző játékos befejezte a
nekifutást (nekifutás közben a cselezés engedélyezett). Ilyenkor a játékvezetőnek sárga lappal figyelmeztetni kell a rúgást végző játékost, és az ellenfélnek ítélt közvetett szabadrúgással kell újraindítani a játékot. A 2016 júniusa előtti szabály szerint a sárga lap mellett újra lehetett rúgni a tizenegyest.
A labda elrúgásának színlelése tilos, amennyiben a rúgást végző játékos befejezte a nekifutást (nekifutás közben a cselezés engedélyezett). Ilyenkor a játékvezetőnek sárga lappal figyelmeztetni kell a rúgást végző játékost, és az ellenfélnek ítélt közvetett szabadrúgással kell újraindítani a játékot. A 2016 júniusa előtti szabály szerint a sárga lap mellett újra lehetett rúgni a tizenegyest.
x
8
Next
Szögletrúgáshoz készülődik az egyik csapat, de előtte még cserél. Elvégezheti-e a szögletet az éppen pályára lépő új játékos?
Szögletrúgáshoz készülődik az egyik csapat, de előtte még cserél. Elvégezheti-e a szögletet az éppen pályára lépő új játékos?
x
A játéktérre lépő cserejátékos a játék bármilyen típusú újrakezdését elvégezheti, beleértve a szögletrúgást és bedobást is. Néhányan helytelenül úgy értelmezik a „régi” szövegezést, hogy a játékot azelőtt kell újraindítani, mielőtt a cserejátékos újraindíthatná.
A játéktérre lépő cserejátékos a játék bármilyen típusú újrakezdését elvégezheti, beleértve a szögletrúgást és bedobást is. Néhányan helytelenül úgy értelmezik a „régi” szövegezést, hogy a játékot azelőtt kell újraindítani, mielőtt a cserejátékos újraindíthatná.
x
9
Next
Középkezdésnél a játékos egyből hátrapasszolja a labdát. Mi a helyes ítélet?
Középkezdésnél a játékos egyből hátrapasszolja a labdát. Mi a helyes ítélet?
x
Az új szabályzat szerint középkezdésnél már nem kell előrejátszani a labdát, bármely irányba el lehet rúgni.
Az új szabályzat szerint középkezdésnél már nem kell előrejátszani a labdát, bármely irányba el lehet rúgni.
x
10
Next
Az alábbiak közül melyik szabályhoz NEM kellett alkalmazkodnia 1977-ben a New York Cosmoshoz szerződő Franz Beckenbauernek?
Az alábbiak közül melyik szabályhoz NEM kellett alkalmazkodnia 1977-ben a New York Cosmoshoz szerződő Franz Beckenbauernek?
x
A 35 yardos lesszabályt 1982-ig használták. A rávezetéses büntetőt a 70-es és a 80-as években, valamint a 90-es évek második felében alkalmazták. A hat pont a győzelemért (plusz gólonként további egy pont, de maximum három) elgondolás a NASL-ben (North American Soccer League) a szervezet 1984-es megszűnéséig volt érvényben.
A 35 yardos lesszabályt 1982-ig használták. A rávezetéses büntetőt a 70-es és a 80-as években, valamint a 90-es évek második felében alkalmazták. A hat pont a győzelemért (plusz gólonként további egy pont, de maximum három) elgondolás a NASL-ben (North American Soccer League) a szervezet 1984-es megszűnéséig volt érvényben.
x
Gratulálunk! Elért pontszám::

Keep Reading

This post was created by a member of our community, where anyone can post awesome content.

Learn more or Create your own

Facebook-hozzászólások

Workaround to expand sticky correctly